Reclaiming the blogg......

Tiden är kommen mina vänner, tiden är givetvis för kommen för er andra också. Jag återtar kommandot i bloggen efter en tids frånvaro. Förhoppningsvis ska jag kunna följa våra sikar och lämna små sarkastiska texter efter mig som ger er en bild av matcherna ur mitt perspektiv. Denna blogg startades av supportrar och bör bedrivas av supportrar. Först ut på måndag är det Grebo borta, vad kan vi säga om Grebo då? Beläget mellan Linköping och Åtvidaberg är det en by som folk bor i när de vill pendla till jobbet. Själva Grebo i sig har få arbetsplatser och folk bor där och åker till sina jobb, låter nästan bekant va? Grebo ska dock enligt rykten ha en pub, hur nu den kan tänkas gå runt... Då undertecknad inte har någon som helst aning om hur Grebo spelar och inte tänker ödsla energi på att få veta det innan matchen på måndag, utgår jag från att grabbarna från Stråkvad är bästa bonngäng i det här mötet. Vi på sidan räknar kallt med vinst. Referat kommer efter matchen på måndag.. /Öhman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0