AVSLUTNINGSFEST!

Som vanligt lyckades festkommiten igen! Vi började kvällen med lite kägel där lag2 vann tätt följt av lag3 mycket bra spel o än del härliga sykningar o många skratt. Maten bestod av tacos o det var inte dåligt med mat heller grabbarna måste ha jobbat hela dagen med den o det var mycket gott. Hur resultatet blev på minigolfen o darten uppfattade jag inte var o bytte om då efter Lillens o mitt framträdande. Många priser delades ut o bla tackades Erik av med stående ovationer Bosse tackade för den gångna säsongen som blev ganska lyckad efter en härlig höstsäsong. jag vill passa på o tacka festkommiten för ett fullgjort dagsvärke jag tror inte ni förstår hur viktiga ni är för både klubben o för killarna alla ser alltid fram emot era fester hoppas verkligen ni orkar o fortsätta vi kan inte få några bättre som har den inlevelsen ni har för det här, ett stort TACK igen från oss alla! Första innomhus- träningen är söndagen den25:e kl16 på bergska väl mött då, det blir mycket spel då! //TYRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0