Torstorp - Sik-A 5-0 (3-0)

Tyvär kunde vi inte bjuda på någon "Hetta" i detta derby!
Det positiva i denna match var att vi inte fick några nya skador.
Vi började ändå matchen lovande men vart efter att dom gjorde
mål sjönk våran spelkvalite.
Jag är lite tom efter denna match jag hoppas att Acech får sota
för det här o att vi är hel taggade till den matchen.
På träningarna måndag o tisdag hoppas jag ALLA har ätit
taggtråd till, för nu måste alla knyta nävarna o fightas ordentligt.
Jag hoppas alla har samma inställning som B-laget för dom ger sig
ALDRIG!!!

//Tyra

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni kan SÅÅÅ mycket bättre! dags att börja visa det nu.

2009-06-02 @ 19:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0