Sik-B - Dagsberg 1-2 (1-0)

En första halvlek där vi spelade en bra fotboll!
Johan stod i mål.
Robban,Mackan,Adde o Franka bildade backpar.
Jerry,Kalle,Jonne o Ymme på mitten.
Dele o Micke på topp.
På bänken satt till en början Jonas,Pascal o Tobbe G.
Jag tyckte första halvlek var riktigt underhållande, fint passningsspel
där man bytte kant ofta o man skapade många målchanser.
Ledningsmålet gjordes av Kalle med huvet.
Allteftersom tog Dagsberg över mer o mer det kändes som vi blev
tröttare än dom.
I den andra halvleken spelade dom riktigt fin fotboll o vi fick jaga
väldigt mycket boll o dom gjorde både ettan o tvåan då.
På slutet försökte Illor o grabbarna flytta upp spelet o man skapade
några chanser men bollen ville inte in.
Sätt till hela matchen hade ett oavgjort resultat varit rättvist.
Det ända jag var besviken på var publiksiffran(jag tror vi var 6 stycken).
Kom o stötta detta härliga gäng som försöker spela en underhållande
fotboll o visar en härlig inställning(dom ger sig ALLDRIG!) tänk om alla
kunde spela med så stora hjärtan.
Tack för underhållningen jag ångrade  verkligen inte att jag åkte upp
trots att det regnade.

Betyg:
3:a Mackan tänk om karln kunde träna oftare.
2:a Alla andra ni var värda en poäng.


//Tyra

Kommentarer
Postat av: Öhman

Robban,Mackan,Adde o Franka bildade backpar. Tyra, sedan när är fyra stycken ett par? Hur räknar ni nuförtiden uppe på Stråkvad? Sonstorp viker aldrig ner sig, önskar jag kunde vara med och hjälpa till dock!!

2009-05-25 @ 22:18:35
URL: http://fredwurst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0