Sik-B - Hageby 4-3 (4-2)

Äntligen en seger!
Tyvärr kunde inte jag bevittna denna match då jag var
på konsert med THE BOSS.
Jag o min bror stod på innerplan på stadion när telefonen
plingade till o visade resultatet 4-3 jag skrek rakt ut så att jag nästan
skrämde livet ur min kära bror, någon sekund senare ringde Thomas
o berättade om matchen det var faktist så att tårarna kom fram jag blev
så oerhört glad min bror fick trösta mig i folkhavet.
Jag unnar er den här segern VÄLDIGT VÄLDIGT mycket ni har kämpat
mycket för den.
Jag firade segern med en korv o en helt underbar konsert med den
störste! han bjöd vekligen upp, hoppas bara det inte var den sista gången
vi ser honom i sverige.
Enligt säkra källor skulle vi tydligen ha vunnit med ännu klarare siffror
men vad spelar det för roll när vi vinner 3 poäng var viktigast.
Sorry till alla som ska träna på måndag G-son gjorde bara ett mål han
hade lovat mej minst två så då blir det straffträning det var deelen så
skäll på G-son för det.
VANN VI IDAG?  JAAAAAAA!
VANN VI IDAG? JAAAAAAAA!
VANN VI IDAG? JAAAAAAAA!
Jag var bara tvungen så härligt med en vinnst.


//TYRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0