Sik-B-Azech 0-1(0-0)

Matchen spelades på en grön fin plan på stråkvad o
i ett strålande solsken.
Till denna match hade jag tillbringat ganska många timmar
i telefonen o fick ihop följande lag.
Goding i mål.
Robban,Erik j,Lillen o Adde i backlinjen.
Jerry,Henka A,John C o Ponta k på mitten.
Thomas o Dele på topp.
Och bänken pryddes av Rickard Sundqvist.
Till den andra kom även Danne o Abris.
Matchen var ganska jämn o det skapades chanser åt båda hållen.
Goding fick göra några fina räddningar + att Lillen hjälpte till några gånger. 
I den andra halvleken gjordes några byten b.l.a fick vi byta målvakt när
Goding stukade foten o Adde tog över handskarna o gjorde det med bravur.
Och sedan hände det oundvikliga gubben(=Lillen) drog baksidan.
När det återstod ca en kvart ville Robban byta men jag hade ingen att byta
med så robban slet på ändå all heder åt dej, underbart att se ditt stora
fighter hjärta.
När det var 5minuter kvar gjorde Azech 0-1 vilket slut resultatet blev, jag tyckte
att ett oavgjort resultat hade varit rättvist.
Alla kämpade på bra ett stort tack till alla som ställde upp.

Betyg:
3:a Henka för sitt lugn o slit på mitten.
2:a Adde gör alltid bra ifrån sig + målvaktspelet.
1:a Goding du höll  ju faktist nollan som du lovade.

Som sagt en bra match med två spelande lag o bra stämmning på plan
det tycker jag är bra.

//tyra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0