Helgens matcher

Efter torsdagens träning idag kallades folk till matcherna i helgen. Kan tyvärr inte släppa laguppställningarna eller de tilltänkta trupperna, inte på grund av sekretess utan av den enkla anledningen att jag inte lyckades snappa upp vilka som blev kallade. Det är dock ingen högoddsare att A-lagets trupp är densamma som föregående helg. John skulle tydligen resa bort och försvinner därför ur truppen och kommer följaktligen ersättas av någon. B-lagets trupp har jag om möjlig ännu sämre koll på, det enda jag vet där är att undertecknad är kallad att vara med i truppen. 

A-laget spelar hemma mot Getängen på Stråkvad, matchstart där är 15.00 på lördag (26/4). B-laget spelar borta mot Ledberg dagen efter (söndag 27/4) matchstart klockan 17.00. Hoppas att så många som möjligt kommer och bevittnar de båda matcherna, men framför allt hoppas jag på mycket folk på A-lagets hemmapremiär på lördag. Jag kommer att vara där, dock inte från matchstart utan kommer släntra in framåt pausvilan.

Väl mött på Stråkvad
/Öhman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0